Ο θήλυ άνθρωπος (γυναίκα) καταστράφηκε επί Βυζαντίου.
Ο θήλυ άνθρωπος (γυναίκα) καταστράφηκε επί Βυζαντίου.
Ο θήλυ άνθρωπος (γυναίκα) καταστράφηκε επί βυζαντίου. Διδάχθηκε από το εβραϊκό ιερατείο να είναι σεμνότυφη βρώμικη στο σώμα της για να μην έλκει τους άνδρες και να μη τη λένε παστρικιά οι άλλες, αμέλησε το σώμα, την υγεία και την εμφάνισή της, φόρεσε σακιά για ρούχα, έγινε κομπλεξική καταπιεσμένη υποκρίτρια, έβγαλε κακίες και ζήλειες για τις άλλες θήλες, απέκτησε πολλές ψυχολογικές παθογένειες και απωθημένα απο μια μιαρή εβραιοχριστιανική μισάνθρωπη και συνεπώς υβριστική προς τον ίδιο τον Δημιουργό νοοτροπία, γαλούχησε τους γιούς της με λανθασμένη υπερπροστασία, τους έκανε μαλθακούς, προσκολλημένους στα φουστάνια της,σε μια ιδιωτικότητα στις ξεπεσμένες μέρες μας, έπαψε να ενδιαφέρεται για γνώση αλλά έμαθε να είναι κολλημένη στην πίστη που της επέβαλλε το εβραιοχριστιανικό ιερατείο με τις εβραϊκές παραδόσεις και πρότυπο γυναίκας.
Αυτή η παθογένεια οδήγησε εκτός ισορροπίας και μεσότητας τον άνθρωπο αλλά και ολόκληρη την κοινωνία με σύγκρουση των δυο φύλων. Οδήγησε σε μια αντιδραστική κατάσταση όπου ο θήλυ άνθρωπος επαναστάτησε και έπεσε σε μια άκρως αντίθετη αλλά όμοια κατάσταση, τον φεμινισμό. Τα αντίθετα είναι πάντα όμοια.
Εκτός απο τα ιερατεία έχουμε και τα πολιτικά καθεστώτα που εκμεταλλεύθηκαν αυτή την παθογένεια της κοινωνίας και έριξαν την γυναίκα στο χειραγωγούμενο κίνημα του φεμινισμού. Ολα τα κοινωνικά κινήματα ήταν πάντα χειραγωγούμενα. Η γυναίκα νόμισε πως έγινε ανεξάρτητη και απελευθερωμένη ενω στην πραγματικότητα σκλαβώθηκε περισσότερο, άρχισε να συμπεριφέρεται σαν άντρας,ακολούθησε τη μόδα του μισάνθρωπου καθεστώτος, ξέπεσε, άφησε να την ξεφτελίζουν, εγκατέλλειψε την ομαλή φροντίδα της οικογένειάς της, βρέθηκε πάλι εκτός μεσότητας και ισορροπίας αμφιταλαντευόμενη από το ένα άκρο στο άλλο. Ολα αυτά επειδή το ιερατείο αρχικά κατέστρεψε την ελληνικότητά μας, καταδίωξε οτιδήποτε είχε προσφέρει ο πολιτισμός των ελλήνων προγόνων μας που έδωσε μόνο φως, ορθότητα, γνώση και ισορροπία αναμφισβήτητα στο πνεύμα των ανθρώπων παγκοσμίως.
Ο θήλυ άνθρωπος καλείται στις μέρες μας να αναγνωρίσει τις παθογένειές της και να επανορθώσει πρώτα τον εαυτό της, να μπεί στην ορθότητά της, σαν κολώνα να στέκεται ορθή σαν καρυάτιδα που βαστάει το οικοδόμημα του οίκου του γένους της με το κεφάλι δηλαδή με τον νου, με την λογική, και όχι με την πίστη ούτε με την μη πίστη.
Κ.Λ.
ΠΗΓΗ:
https://thyoni.blogspot.com/2023/04/blog-post_28.html
Δεν υπάρχουν σχόλια